+38 (04744) 3-22-26
Меню
Остання редакція: 27 березеня 2017

Підведення підсумків якості економічних знань у ЗОШ №5

Розбудова України як незалежної держави передбачає вирішення комплексу проблем, серед яких чільне місце займає перехід країни до соціально-орієнтованої ринкової економіки. У  свою чергу, вирішення цього завдання передбачає створення системи безперервної економічної підготовки молоді, важливим складником  якої є економічні знання. Саме тому потрібна така якість економічних знань випускникам шкіл, яка дозволить їм вільно включатися в реальне життя, брати активну участь у здійсненні економічних реформ шляхом безпосередньої діяльності в нових умовах формування і розвитку ринкових відносин.

21 березня  у 11- А та 11- Б класах СЗСШ №5 м. Умані доцент кафедри економіки Лариса Фицик, доцент кафедри обліку та оподаткування Леся Панкратова, та випускник школи, студент 11- о групи Никита Волков, провели підсумковий урок  з основ економіки.

Заняття складалося з двох частин. Під час першої зі школярами була проведена ділова гра «Слабка ланка», де учні змагалися у складі двох команд за правильні відповіді на питання різної складності з тем «Економічні терміни», «Ринок», «Монополія та конкуренція». У другій частині доцент Панкратова акцентувала увагу школярів на особливостях цьогорічного вступу до Уманського національного університету садівництва, нових спеціальностях, зокрема і економічного спрямування, у нашому ВУЗі. Також були дані вичерпні відповіді на численні запитання про переваги навчання в УНУС та  перспективи подальшого працевлаштування.

Жвавий  інтерес в учнів викликала ділова гра, під час якої вони показали високий рівень підготовки з предмету, вміло оперували економічними термінами, моделювали економічні ситуації, виробляли оптимальні рішення для розв’язання певних проблем. Представники команд знали відповіді на всі запитання, орієнтувалися в економічних поняттях і термінах, були настирними та наполегливими у засвоєнні економічних знань. Усім було дуже весело та цікаво.

Слід зазначити, що ігри, ігрові ситуації як форми проведення занять, викликали найбільшу зацікавленість у школярів, адже саме вони наближають навчальний процес до реального життя, сприяють формуванню практичних умінь і навичок, забезпечують практичну спрямованість навчання, вимагаючи від школярів взаємодії, творчості та ініціативи.

У кінці заняття випускникам були вручені сертифікати про проходження курсу з «Основ економіки», що рекомендують до вступу в Уманський національний університет садівництва.

Маємо сподівання, що економічні знання, які отримали учні, їм знадобляться, а наші зустрічі продовжаться.

 

Лариса Фицик,

доцент кафедри економіки