Спільна лекція для здобувачів другого рівня вищої освіти (магістр) освітньо-професійної програми «Бізнес-економіка» спеціальності 051 Економіка
Дмитро Олександрович, доповнюючи окреслені лектором курсу, викладачем кафедри економіки Аллою Осіповою теоретичні підходи до визначення особливостей поєднання елементів програмного забезпечення різного спрямування і рівня інтеграції, поділився власним досвідом використання вузькоспеціалізованих комп’ютерних програм, експортом-імпортом даних із різних пакетів програмного забезпечення для ефективного управління проєктами.
Компанія ТОВ «ЕРГОН-ЕЛЕКТРІК ЛТД», була заснована у грудні 2014 року, на сьогоднішній день є молодою, перспективною компанією з постачання та продажу електрощитового обладнання й компонентів автоматизації в Україні. Кваліфіковані фахівці з більш ніж восьмирічним досвідом роботи в постачанні та встановлення низьковольтного та високовольтного обладнання в різних сегментах, дозволили компанії з перших днів представити на ринок України першокласні продукти, які відповідають найсучаснішим вимогам міжнародних стандартів.
Пан Дмитро розповів студентам особливості проведення маркетингових досліджень ринку рекламних послуг, попиту і пропозиції, рівня цін для рекламної продукції, ділової активності конкурентів. Доповідач наголосив, що «розвиток бізнесу – це динамічний процес, під час якого керівний склад компанії долає еволюційні та революційні етапи розвитку. Для подолання циї труднощів компанія повинна розвивати лідерські навички в усіх працівників; створити інфраструктуру, яку можна масштабувати, для роботи з комплексністю, рівень якої наростає у процесі розвитку; розуміти динаміку ринку, що позначається на роботі компанії».
Наприкінці заняття здобувачі освіти висловили щирі слова вдячності Дмитру Олександровичу за цікаву та змістовну лекцію.