Студенти факультету економіки і підприємництва Уманського НУС відвідали міжнародну виставку продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2017»
З метою ознайомлення з виставково-ярмарковою діяльністю українських компаній студенти 1 і 2 курсу факультету економіки і підприємництва Уманського національного університету садівництва в супроводі викладачів кафедри економіки професора Руслана Мудрака, доцентів Лариси Фицик та Наталії Котвицької відвідали міжнародну виставку продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2017», що проходила у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза».
В рамках виставки було представлено всі напрямки харчової промисловості: м’ясо- та молокопереробну, кондитерську, олійно-жирову, плодоовочеву, бакалійну, харчосмакову, рибопереробну та інші.
Особливу увагу привернули дві окремі експозиції учасників з найбільшим експортним потенціалом – виробників органічної та нішевої продукції.
Виставка об'єднала на одному бізнес-майданчику для продуктивної співпраці виробників та переробників продовольчої продукції, постачальників технологій, обладнання та послуг для харчової промисловості.
На заході були присутні іноземні трейдери та дистриб’ютори, великі торговельні мережі та мережі магазинів формату «біля дому», представники інших сфер роздрібної торгівлі, товарних продовольчих ринків, оптово-роздрібних продовольчих складів та баз, закладів громадського харчування, логістичні компанії, а також кінцеві споживачі.
Також у рамках виставки пройшов ІІІ Міжнародний Конгрес експортерів продовольства Ukrainian Food 2017 і тематичні конференції та семінари з упаковки та технологій переробки харчової продукції.
Компаніями-учасниками було представлено свої стенди, рекламну продукцію, проведено дегустації і прямий продаж у зоні ярмарку-продажу. Провідні фахівці та менеджери підприємств української харчової промисловості ознайомили студентів з основними напрямами їх діяльності, розповіли про свої здобутки. Студенти мали унікальну можливість отримати багато цікавої та цінної інформації не лише про продукцію відомих брендів, але і про нові регіональні торгові марки.
Відвідання виставки, вкотре довело, що подібні заходи сприяють формуванню професійних компетенцій студентів та сприяють закріпленню знань, отриманих під час навчання в університеті, а також знайомлять з можливостями розширення бізнесу та допомагають отримати актуальну інформацію про стан ринку.
Руслан Мудрак, завідувач кафедри економіки