+38 (04744) 3-22-26
Меню

Розвиток «SOFT SKILLS» у студентів – важливий чинник працевлаштування

Останні дослідження ринку праці відображають помітну тенденцію значної зацікавленості працедавців до «soft skills» у роботошукачів. Більшість роботодавців вважають їх так само важливими, як і професійні знання та вміння. Здобувачі освітнього рівня «бакалавр», набуваючи фахових навичок та компетентностей під час навчання на освітній програмі  «Економіка»,  спрямовані разом з тим на розширення особистісних soft skills, таких, як креативність, лідерство, критичне мислення, комунікабельність, уміння працювати в команді.

14-16 квітня 2021 р. студенти 21-е групи провели три надзвичайно  інтенсивних дні, взявши участь в кар’єрному онлайн-фестивалі Career Shoot, організованому КНУ ім Тараса Шевченка.

Програма фестивалю передбачала проведення  вебінарів, які прокачують hard та soft skills, панельних дискусій, де студенти отримували відповіді одразу від кількох роботодавців, організацію чат-ботів, де можна було персонально запитати про кар’єрні можливості. Найкращі job openings пропонували понад 15 роботодавців: SoftServe, Unilever, Genesis, JTI, Cola-Cola HBC, Deloitte, Wesoftyou, BAT, Volia, PwC, 3shape, PMI, Readdle, INTERTOP, Metinvest, Fozzy Grouр. Найбільше зацікавлених відгуків було отримано про наступні активності:

15 квітня: вебінар «Чого ти вартий на ринку праці?».  Спікерка Катерина Глухова, менеджер з розвитку бренду роботодавця Fozzy Group, провела аналіз учасників як кандидатів, розглянула конкретні кар’єрні стратегії. Учасники вебінару навчилися формувати конкурентні переваги, а також отримали чек-лист з лайфхаками вибору найкращого роботодавця.

16 квітня: вебінар: «Маєш ціль – що далі? Найефективніші методики постановки цілей та як їх застосовувати». Спікерка Надія Камашева, заступник начальника управління розвитку та корпоративної культури та лідерства Департаменту персоналу НБУ пояснила, з чого починати при постановці цілей; описала різні шляхи досягнення цілей: чіткий та спрямований, хаотичний та постійно змінюваний; ознайомила з техніками постановки цілей SMART, ЧСР.

16 квітня: Self-presentation  «Пітчинг себе, команди та проектів». Спікерка Маркітан Наталія, менеджерка з інформаційної підтримки споживачів, розповіла про 10 кроків для створення виграшного пітчингу, описала приклади вдалого та не зовсім вдалого пітчингу себе, ідеї, команди, проектів.

Співпраця в такому форматі – це не тільки нові можливості підтримки студентів у їхньому професійному розвитку та формуванні soft skills, а також одна з форм залучення роботодавців до розвитку освітньої програми, адже саме вони є одними з ключових стейкхолдерів освітнього процесу.

 

Людмила Смолій, куратор 21-е групи