+38 (04744) 3-22-26
Меню

Старт проєкту підтримки аграрної освіти від компанії CORTEVA AGRISCIENCE

Реалізація освітніх програм зі спеціальності 051 Економіка орієнтується на розвиток співпраці з провідними бізнес-структурами, фахівці яких залучаються до навчального процесу. На досягнення такої мети спрямовано проєкт підтримки аграрної освіти «Corteva Grows», який започатковано компанією Corteva Agriscience у співпраці з  Global Giving Fundation. Однією зі складових проєкту є організація серії бізнес-лекцій для студентів та науково-педагогічних працівників експертами-співробітниками компаній (в тому числі і Corteva Agriscience) щодо створення та ведення бізнесу.

Співпрацю в цьому напрямку було розпочато 17 листопада 2021 р. Керівник відділу фінансових рішень та стратегічних проєктів Corteva Agriscience Павло Матюша в інтерактивному спілкуванні зі слухачами розкрив тонкощі використання фінансових інструментів для розвитку агробізнесу та хеджування фінансових ризиків.  Пан Павло отримав ступінь МВА в бізнес школі HEC Paris, брав активну участь в соціальних бізнес проєктах в Камеруні та Франції; має досвід роботи в консалтинговій фірмі в Парижі. Лектор, спираючись на потужний практичний досвід як в Україні, так і за її межами, в креативному форматі розповів про особливості побудови бізнесу в умовах невизначеності та ризику; охарактеризував основні типи фінансово значимих ризиків; акцентував увагу на тому, як слід обирати фінансові інструменти, щоб уникнути можливих втрат у майбутньому; описав хеджування як один в важливих інструментів обмеження або мінімізації цінових ризиків.

Використаний Павлом Матюшею інноваційний підхід до викладу матеріалу,  професійність подання інформації, актуальність тематики, залучення слухачів до формування висновків за презентованою темою в режимі реального часу викликали надзвичайно потужний зворотній зв’язок у слухачів.

Отримані знання та досвід є унікальними, дають можливості здобувачам поглибити власні результати навчання, визначити можливості перспективи власної професійної діяльності, а викладачам – отримати новий досвід викладання.