Проведення онлайн-занять фахівцями-практиками – запорука якісної підготовки докторів філософії
Чергову лекцію з дисципліни «Теорії економічного розвитку» для здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» за спеціальністю 051 Економіка на тему «Теорії місцевого розвитку» було проведено спільно зі стейкхолдером-роботодавцем.
Гостьова лекція від доктора Влодзімєжа Кедзьорека для здобувачів освітньо-наукового рівня доктор філософії зі спеціальності 051 Економіка
За сприяння відділу міжнародних звʼязків Уманського НУС в межах викладання дисципліни «Теорії економічного розвитку» аспіранти 11 дф-е групи вдруге мали нагоду прослухати спільну лекцію професора Мазовецького державного університету в Плоцьку (Польща) Влодзімєжа Кедзьорека та доцента Людмили Смолій.
Спільна лекція зі стейкхолдером для здобувачів освітньо-наукового рівня доктор філософії зі спеціальності 051 «Економіка»
22 квітня 2021 р. доцентом кафедри економіки Смолій Людмилою та професором Мазовецького державного університету в Плоцьку (Польща) Влодзімєжем Кедзьореком було проведено спільну лекцію для студентів 11 дф-е групи.
Науковий дискусійний семінар «Розвиток агропродовольчого виробництва в умовах кліматичних змін»
На кафедрі економіки відбувся науковий дискусійний семінар на тему «Розвиток агропродовольчого виробництва в умовах кліматичних змін». Захід проводився в рамках Міжнародного навчально-наукового проекту «Multilevel Local, Nation- and Region wide Education and Training in Climate Services, Climate Change Adaptation and Mitigation / Багаторівнева освіта та професійне навчання з питань кліматичних послуг, адаптації до змін клімату та їх пом'якшення в локальному, національному та регіональному масштабах (Climed, Erasmus+)».
Підсумки роботи секції економіки Всеукраїнської студентської наукової конференції, приуроченої 150-річчю від дня народження видатного вченого І.І. Корабльова
Всеукраїнська студентська наукова конференція проходить в Уманському національному університеті садівництва щорічно вже багато років поспіль. Важливість проведення таких заходів для апробації наукових досліджень студентів та отримання ними навичок ведення наукової дискусії складно переоцінити. Доповідачі продемонстрували ґрунтовну теоретичну підготовку та навички для проведення наукових досліджень, а також виявили справжню зацікавленість щодо участі у подібних заходах.